Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΙΑΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ...

Το παρακάτω κείμενο μας το έστειλε μία μαθήτρια της Γ΄ Γυμνασίου Κερατέας...



Όσο στοχάζομαι, τόσο προσπαθώ να διασώσω το μέλλον μου και ότι μου ανήκει, δηλαδή ότι μου έχει παραδοθεί για να το αναπτύξω και να του δώσω το στίγμα μου. Κανείς, όση εξουσία ή πλούτη κι αν κατέχει δεν θα με εξαπατήσει, δεν θα με κάνει να ξεχάσω. Είμαι ελεύθερη, όπως ο τόπος μου, που είμαι δικός του καρπός. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να τον καταπατήσει, να ΜΕ καταπατήσει. 




Αγωνίζομαι για εκείνη τη γη, που μου γέννησε και μου γεννά υπέροχες αισθήσεις. Ίσως δεν έχω τη σωματική δύναμη ή την ισχύ, όμως πιστεύω ότι με τη φωνή μας, εγώ και συνομήλικοί μου, θα ξυπνήσουμε όλους τους πολίτες. Βέβαια, αυτό δεν εξαρτάται μόνο από εμάς. Κάθε προσπάθεια που γίνεται για το κοινό καλό, πρέπει να γίνεται από όλα τα άτομα της κοινωνίας. Όλοι πρέπει να δραστηριοποιηθούν για να σταματήσουν οι αυθαιρεσίες και η καταστροφή.



Στην χώρα μας επικρατεί η Δημοκρατία μόνο στους τύπους και για τις διεθνείς συζητήσεις, ενώ στην πραγματικότητα το πολιτκό σύστημα έχει χουντικό χαρακτήρα. Η εκτελεστική εξουσία παρεμβαίνει εμφανέστατα στη δικαστική κι αυτό θυμίζει παλιές εποχές με αιματηρές τακτικές. Αυτά, κόβουν τα φτερά κάθε νέου. Σαν πολιτισμός, βλέπουμε πως η χώρα μας οδεύει προς την ανικανότητα και το διεθνή εξευτελισμό, όχι προς την ανάπτυξη.



Δεν είναι μόνο τα αγαθά που μας καθορίζουν και μας διαμορφώνουν σαν προσωπικότητες και σαν Έθνος, αλλά η σωστή αντιμετώπιση και οι ορθές επιλογές σε κάθε τομέα. Και η υποβάθμιση περιοχών όπως το Οβριόκαστρο και γενικά η Λαυρεωτική, με αρχαιολογική, ιστορική και οικολογική ιδιαιτερότητα, είναι μια λανθασμένη αντιμετώπιση, που με βίαια και αθέμιτα μέσα προσπαθούν οι κυβερνήτες μας να επιβάλουν.



Οι νέοι της περιοχής μας 



ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ...


E.I.

ΜΑΘΗΤΡΙΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΕΡΑΤΕΑΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια: